לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

יום האישה במילאנו
טיול מיוחד לכבוד יום האישה במילאנו היפה, בירת האופנה של איטליה. 3 ימים של שופינג, בילויים, יהדות ואוכל כשר לנשים בלבד!

יום האישה במילאנו

לנשים דתיות שומרות מסורת

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

חצי פנסיון כשר, לנשים ולנערות דתיות שומרות מסורת בלבד!
3 ימים של שופינג , בילויים, יהדות ואוכל כשר!

טיול מיוחד לכבוד יום האישה במילאנו היפה, בירת האופנה של איטליה.

יום 1
יום ב' # תל אביב > מילאנו
מפגש בשדה התעופה בן גוריון וטיסה למילאנו בירת האופנה של איטליה. נתחיל את סיורנו בקסטלו ספורצסקו, על גניו המרהיבים, נצעד לפיאצה דלה סקאלה ונבקר בבית האופרה המפורסם. נשתכר מיופייה וייחודה של גלריה ויטוריו עמנואל העתיקה כשנחצה אותה לעבר כיכר הדואומו – הקתדרלה הקתולית השנייה בגודלה ומהמבנים הבולטים והמרשימים ביותר באיטליה.
במתחם חנויות העילית (רינשנטה) נטפס למרפסת לראות את הדואומו מזווית מפתיעה.
משם נמשיך אל ליבו הפועם של "מרובע הזהב" (Quadrilatero della Moda) מתחם רחובות אלגנטי גדוש בבוטיקים מעוצבים, לקפה משובח ומסע אל השמות הגדולים של עולם האפנה Gucci Valentino, Prada, Emilio Pucci ועוד… נלמד על עולם האופנה על הדרמות הסוערות שמאחורי הקלעים.
אחה"צ המאוחרים נגיע למלון לקבלת חדרים ולאחר התרעננות קצרה ונצא לארוחת ערב במסעדה כשרה בעיר.

יום 2
יום ג' # מילאנו בירת האופנה
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לביקור בבית הכנסת המרכזי של מילאנו ונשמע על הקהילה השנייה בגודלה באיטליה. משם נצא למסע קניות ססגוני באחד משווקיה הידועים של מילאנו. מילאנו היא אמנם לא וונציה אך יש לה רובע תעלות קסום ווינטג' לשם נגיע להפסקת צהרים.
לאחר מנוחה קצרה ונעימה נסע למרכז העתיק להכיר את חנויות הקונספט אשר התחילו להתפתח במילאנו. לאחר מכן נחזור למלון להתארגנות וארוחת ערב ולאחריה נצא לבילוי משותף.

יום 3
יום ד' # מילאנו > תל אביב
נעזוב את המלון לאחר ארוחת הבוקר לכיוון כיכר גאיה אאולנטי המיוחדת בהמשך הרחוב המיוחד נגיע לקורסו קומו 10, נשמע את סיפורו המעניין של המקום ונשתתף בפעילות מיוחדת לכבוד יום האישה. בתם הפעילות נעצור לארוחת צהריים קלה ולמסע בין קולבים במרכז הקניות מהמפוארים והמגוונים באיטליה לפני שנפרד ממילאנו ונסע לשדה התעופה.

המחיר כולל :
- טיסות: טיסות בינלאומיות ישירות על פי המסלול. - בתי המלון: בדרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה בחדרים לשניים עם שירותים צמודים. - תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע התוכנית. - כלכלה: חצי פנסיון כשר עם אפשרות להכנת כריכים עצמית לצהריים. - מלוות קבוצה: מנוסה ושומרת מצוות, שתעמוד לרשותך במרוצת כל תקופת הטיול. - טיפים: לנותני השירותים בחו"ל (לא כולל סבלות במלון). - מתנה לנוסעות: תיק מבד, כובע ותו קניה ע"ס $20 לדיוטי פרי.
המחיר הנ"ל אינו כולל:
- ביטוח מסוג כל שהוא (חובה להוציא ביטוח רפואי ומטען, ביטוח ביטול נסיעה, המכסה את כל ימי הטיול-4 ימים!). - טיפ למלווה הקבוצה הישראלי. - הוצאות אישיות, כגון שתייה בעת הארוחות, טלפונים וכד'. - כל שלא נכלל תחת הסעיף "המחירים כוללים". * אין טיולי גשר אחראית לשינויים במועדי הטיסה הקשורות בחברת התעופה, עקב תקלות מבצעיות או פגעי מזג אויר וכיוצא בזה, או על פי החלטת מנהל התעופה האזרחי. שינוי בשעות הטיסה לא יהווה עילה לביטול הנופש ע"י המזמין. לתשומת לבך: - ייתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות. - ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה