לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

יום האישה בטביליסי
טיול מיוחד לכבוד יום האישה בטביליסי המרתקת, בירת גיאורגיה, וביקור במצ'חטה, בירתה העתיקה בת 3,000 השנה ומרכזה הרוחני של גיאורגיה.

יום האישה בטביליסי

לנשים דתיות שומרות מסורת

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

חצי פנסיון כשר, לנשים ולנערות דתיות שומרות מסורת בלבד!
3 ימים של שופינג, בילויים, יהדות ואוכל כשר!

טיול מיוחד לכבוד יום האישה בטביליסי המרתקת, בירת גיאורגיה, וביקור במצ'חטה, בירתה העתיקה בת 3,000 השנה ומרכזה הרוחני של גיאורגיה.

יום 1
יום ג' # תל אביב > טביליסי

מפגש בשדה התעופה בן גוריון וטיסה לטביליסי. לאחר הנחיתה נצא לסיור מקיף בעיר היפה והמיוחדת. מיקומה האסטרטגי הפך אותה במהלך ההיסטוריה לעיר מרכזית בקווקז, אשר כובשים רבים עברו בה. נעמוד על התפתחותה, נעלה ברכבל למצודה נריקאלה הנחשבת לנקודה אסטרטגית קדומה של העיר, נשוטט בשדרות רוסטבלי, נטייל בסמטאות העיר העתיקה, ונתרשם מהאדריכלות המרהיבה המאפיינת את טביליסי הסעה לבית המלון.

יום 2
יום ד' # טביליסי > מצ'חטה
הבוקר ניסע אל מצ`חטה, בירתה העתיקה בת 3,000 השנה ומרכזה הרוחני של גיאורגיה. נתרשם מאתריה החשובים ונראה את מנזר ג'ווארי, הבנוי על גבעה בשולי מצ'חטה. נחזור לטביליסי ונתפנק במרכז המרחצאות והספא המקומי. חזרה למלון.

יום 3
יום ה' # טביליסי > תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בבית המקומי ונשתתף בסדנת הכנת צ'ורצ'חילה ונשמע סיפורים מרתקים על הקולינריה ובישול הגאורגי. לאחר מכן זמן חופשי להשלמת הסיורים ובילויים בטביליסי ובמרכז הקניות הגדול. בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה וטיסה חזרה לארץ.

המחיר כולל :
- טיסות: טיסות בינלאומיות ישירות על פי המסלול. - בתי המלון: בדרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה בחדרים לשניים עם שירותים צמודים. - תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע התוכנית. - כלכלה: חצי פנסיון כשר מורחב: כולל ארוחת בוקר על בסיס מוצרים מותרים, כריכים בהכנה עצמית לצהריים, וארוחת ערב חמה. - מלוות קבוצה: מנוסה ושומרת מצוות, שתעמוד לרשותך במרוצת כל תקופת הטיול. - טיפים: לנותני השירותים בחו"ל (לא כולל סבלות במלון). - מתנה לנוסעות: תיק מבד, כובע ותו קניה ע"ס $20 לדיוטי פרי.
המחיר הנ"ל אינו כולל:
- ביטוח מסוג כל שהוא (חובה להוציא ביטוח רפואי ומטען, ביטוח ביטול נסיעה, המכסה את כל ימי הטיול-3 ימים!). - טיפ למלווה הקבוצה הישראלי. - הוצאות אישיות, כגון שתייה בעת הארוחות, טלפונים וכד'. - כל שלא נכלל תחת הסעיף "המחירים כוללים". * אין טיולי גשר אחראית לשינויים במועדי הטיסה הקשורות בחברת התעופה, עקב תקלות מבצעיות או פגעי מזג אויר וכיוצא בזה, או על פי החלטת מנהל התעופה האזרחי. שינוי בשעות הטיסה לא יהווה עילה לביטול הנופש ע"י המזמין. לתשומת לבך: - ייתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות. - ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה