לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

טיול כוכב לפראג
טיול קסום לפראג - "העיר הזהובה" - אחת מהערים היפות והרומנטיות ביותר באירופה. נופים ציוריים, מצודות וסמטאות עתיקות וגנים מלכותיים. עיר שבעורקיה תרבות אירופאית, היסטוריה ומורשת יהודית.

טיול כוכב לפראג

הבירה המלכותית

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

עם כשר ישיר מבקרים במקומות הבאים:
הרובע היהודי בפראג, צ'סקי קרומלוב, צ'סקה בודייוביצה, טרביץ', דרדזן, ברנו ומערת הנטיפים פונקווה.

פראג  היא בירתה של צ'כיה, הנחשבת ל"לליבה של אירופה ."בניגוד לערים אירופאיות אחרות, שומרת פראג על צביון מיוחד, המלווה אותה שנים רבות. בשל המבנים הארכיטקטוניים המרשימים, מבנים בעלי משמעות היסטורית ארוכת שנים, נחשבת פראג לאחת הערים היפות והמתויירות ביותר באירופה.


יום 1

יום א' # ת"א > פראג, הרובע היהודי 
נפגש בנתב"ג ונטוס לפראג, בירתה של צ'כיה והמרכז התרבותי והכלכלי החשוב שלה. לאחר הנחיתה, נצא לסיור מודרך ברובע היהודי העתיק בפראג המכיל מורשת יהודית עתיקה. נבקר במספר בתי כנסת ובבית הכנסת החשוב אלטנוישול שהוא בית הכנסת המפורסם של המהר"ל מפראג, המוזיאון ובית הקברות היהודי העתיק. נטייל בין הסמטאות העתיקות של העיר ובמאלה סטרנה-"העיר הקטנה".

יום 2
יום ב' # פראג, צ'סקי קרומלוב, צ'סקה בודייוביצה
היום נסע לסיור בעיירה צ'סקי קרומלוב שתחזיר אותנו לימי הבינים. נשמע את סיפורה של העיירה שהתחיל ממצודה קטנה שהפכה לטירה גדולה ומפורסמת, נראה את הארכיטקוטורה שמהווה את סימן ההיכר של המקום. בתום הסיור נסע לעיירה צ'סקה בודייביצה הידועה במבשלות הבירה היחודיות שבה, נראה את ראש המגדל השחור המפורסם שמציעה אתגר טיפוס לחובבי ספורט רבים, נגיע לכיכר המרכזית ונראה את פסל שמשון המפורסם.

יום 3
יום ג' # פראג, טרביץ', ברנו, מערת הנטיפים "פונקווה"
לאחר ארוחת הבוקר נסע לעיר טרביץ', השוכנת בדרום מוראביה. נבקר ברובע היהודי שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. נטייל בסמטאות הצרות ונראה את בתיו הציוריים הפרוסים על צלע ההר. נראה גם את בית הכנסת הבנוי בסגנון הבארוק. בתום הסיור, נסע לעיר ברנו, העיר השנייה בגודלה בצ'כיה ונתרשם מהארכיטקטורה המרשימה של העיר אשר נבנתה בימי הביינים. נראה את הטירה 'ספילברק' מהמאה ה-13 ששימשה כבית כלא לפני מלחמת העולם השנייה. נסיים בביקור במערת הנטיפים המרשימה 'פונקווה'.

יום 4
יום ד' # פראג > דרזדן
היום נסע לביקור בדרזדן שבגרמניה, בירת חבל סקסוניה, הנחשבת למרכז הבארוק הגרמני. למרות שבשנת 1945 העיר ספגה הפגזה משמעותית שרבים ממבניה הוחרבו, העיר שופצה ושוקמה ומתהדרת במבנים מרשימים בסגנון הבנייה היחודי לבארוק. נראה את ארמון צווינגר המפואר, בית האופרה 'סמפר'. נטייל בגני צווינגר היפים. נותיר זמן לקניות במרכזי הקניות של העיר אשר הפכו להיות מוקד עלייה לרגל לחובבי אופנה ושופינג המגיעים אליה בהמוניהם.

יום 5
יום ה' # פראג > תל אביב
ביומינו האחרון, נמשיך את סיורינו בפראג. נראה את מצודת הראדצ'אני הצופה על העיר. נרד לכיוון נהר הוולטבה ונראה את  גשר קארל ועליו הכיתוב החקוק בעברית "קדוש קדוש קדוש" על גבי הצלב עם פסלי הקדושים הנוצריים (כעונש שהוטל על יהודי העיר). נגיע אל ליבה הפועם של פראג, העיר העתיקה, שם ניצב לתפארת  סימלה המיתולוגי של העיר- השעון האסטרונומי מימי הביניים ופסלו של יאן הוס. נסיים את סיורנו בכיכר ווצלב ונראה את המבנה המיוחד של המוזיאון הלאומי. תם ונשלם טיולנו החוויתי בפראג וסביבתה. נסע לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול כוכב לפראג
תאריכים: 19/5-23/5
5 ימים, 4 לילות
מחיר:
אדם בחדר זוגי............ €1395
תוספת לחדר יחיד........€485
time
טיול כוכב לפראג
תאריכים: 23/6-27/6
5 ימים, 4 לילות
מחיר:
אדם בחדר זוגי............ €1395
תוספת לחדר יחיד........€485
time
טיול כוכב לפראג
תאריכים: 14/7-18/7
5 ימים, 4 לילות
מחיר:
אדם בחדר זוגי............ €1395
תוספת לחדר יחיד........€485
time
טיול כוכב לפראג
תאריכים: 18/8-22/8
5 ימים, 4 לילות
מחיר:
אדם בחדר זוגי............ €1395
תוספת לחדר יחיד........€485
time
טיול כוכב לפראג
תאריכים: 15/9-19/9
5 ימים, 4 לילות
מחיר:
אדם בחדר זוגי............ €1395
תוספת לחדר יחיד........€485
time
טיול כוכב לפראג
תאריכים: 3/11-7/11
5 ימים, 4 לילות
מחיר:
אדם בחדר זוגי............ €1395
תוספת לחדר יחיד........€485
time
המחיר כולל :
• טיסה בינלאומית הלוך ושוב לפי המסלול • מיסי נמל ודלק נכון לתאריך 1.1.24 • אכסון בבתי מלון דרגת תיירות טובה ו/או ראשונה • ארוחת בוקר+ מצרכים להכנה עצמית של כריכים לצהריים • אוטובוס תיירים נוח ממוזג לביצוע תכנית הטיול • סיורים בהתאם לתוכנית הטיול ומדריך מקומי בהתאם לחוקי המדינה דובר אנגלית לרבות דמי כניסה לאתרים השונים • טיפים לנותני השירותים בחו"ל • מדריך ישראלי מצוות טיולי גשר
המחיר הנ"ל אינו כולל:
• ביטוח נסיעות, בריאות ומטען • טיפ למדריך הישראלי (נהוג לתת 4€ ליום לנוסע) • הוצאות בעלות אופי אישי כלשהן כגון: משקאות בארוחות, טלפונים וכד‘ • כל שרות שאינו מוזכר ב"מחיר הטיול כולל" הערות * ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו"ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה. * במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהן או נקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘, יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים לעיל. * מחיר הטיול מבוסס על מינימום של 25 נוסעים משלמים. * בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה לטיסות, לשיט או לתעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה. * יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות וסיבות אובייקטיביות אחרות. * תנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר. * חשוב לוודא שהדרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות. * התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תנאי תשלום • ברגע ההרשמה יחויב הנוסע במקדמה של 500€ לאדם. • סגירת תשלום: מרגע הפיכת הטיול למובטח. תנאי ביטול • עד 60 ימי עבודה* לפני יציאת הטיול יחויב הנוסע ב-$47 דמי רישום בלבד • 59-40 ימי עבודה* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-25% משווי הטיול • 39-14 ימי עבודה* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-50% משווי הטיול • 13-8 ימי עבודה* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-75% משווי הטיול • מ-7 ימי עבודה* לפני יציאת הטיול עד למועד היציאה יחויב הנוסע בכל מחיר הטיול כולל כל העלויות הנלוות. במידה וכורטסו טיסות כלשהן או נקנו שירותים נוספים (ויזה, למשל) יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים * ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו"ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.

_

לתשומת לבך:

- ייתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות.

- ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה