- כשר ישיר - https://www.kasheryashir.co.il -

שוויץ כוכב כשר למהדרין

יום 1
יום ג' # תל אביב > ציריך > ברן
מפגש קבוצה בנתב"ג וטיסה לציריך. לאחר הנחיתה נסיעה לביקור בעיר ברן, בירתה של שוויץ. נעצור בגן הורדים לתצפית מדהימה על העיר היפה. נראה את הכיכר המרכזית, את בניין הממשל הפדרלי את מערת הדובים המפורסמת – סמלה של העיר. נשוטט להנאתינו ברחובותיה העתיקים ונצפה בשעון המפורסם במרכז העיר העתיקה ונמשיך לבית הארחה יהודי עם חדרי אירוח ומרפסות צופות לנוף.

יום 2
יום ד' # לוצרן > אינטארלנקן
נצא ליום טיול לעיר לוצרן . נבקר בעיר העתיקה ובגשר הפרחים המפורסם. ניסע לקניון הארה. כאן נצפה בתופעת טבע נדירה בה הרוח והמים חצבו בסלע נקיק תלול ומרשים. נצפה בנהר הרוגש מתחת לגשרי העץ ונהנה יחדיו מיופיו המהמם של הטבע. לאחר מכן ניסע לעיירת הקיט איטנרלאקן, השוכנת בין שני אגמים, נסייר ברחובותיה הציוריים והיפים. נחזור לבית הארחה לארוחת ערב ולינת לילה.

יום 3
יום ה' # בזל, קולמר, דרך היין
הבוקר נצא לעיר השניה בגודלה בשוויץ על הגבולות עם גרמניה וצרפת, נתרשם מהכיכרות המרכזיים, ונצפה על המרפסת שבה הכריז הרצל על הקמת מדינת היהודים. נמשיך לסיור בדרך היין, בסיום נשוב לבית הארחה ללינת לילה.

יום 4
יום ו' # אנגלברג, הר הטיטליס כולל רכבל
לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול לעיירה אנגלברג. נעפיל ברכבל לפסגת הר הטיטליס ונצפה בנןף המרהיב הנשקף ממנו. נטייל מעט על ההר במסלול הליכה רגלי וניצפה באגמים ובמפלים שעל ההר.ניכנס למערת קרח ונהלך על גשר חבלים מיוחד במינו. בסיום הביקור נשוב למלון התארגנות לשבת קידוש וסעודה.

יום 5
שבת # לינגנאו
לאחר קידוש וסעודות שבת, סיור רגלי עם מלווה הקבוצה באיזור המלון, נראה את המקווה הישן ובית הכנסת העתיק באיזור.

יום 6
יום א' # ציריך > שייט במפלי הריין > תל אביב
בבוקרו של יום ניסע לביקור במפלי הריין המרשימים. נשוט לעבר המפלים רבי העוצמה ונהנה מנוף מיוחד במינו של המפלים, נבקר בעיירה שטיין אם ריין עיירה מיוחדת  על גדות נהר הריין. משם נמשיך לציריך, נסייר באתריה המרכזיים נראה את העיר העתיקה ומשם נמשיך לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

* יתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות.