לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

צפון איטליה למשפחות
טיול למשפחות מהאגדות והסרטים! ביתם של רומיאו ויוליה, פארק "עולם הסרטים" עם מגלשות ובריכות גלים, גונדולות בוונציה, נסיעה ברכבל לפסגות הרי הדולומיטים, פארק השעשועים "גארדה לנד" עם רכבות הרים ועולמות קסומים, עיירות ציוריות ואגמים. טיול של קסם מהאגדות לכל המשפחה.

צפון איטליה למשפחות

כוכב כשר למהדרין בצפון איטליה

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

המחירים הם מחירי מבצע עבור מקומות אחרונים בודדים בלבד!
טיול כשר למהדרין!

יעד זה הוא ללא ספק אחד היעדים המרתקים והיפים ביותר באירופה.
גם מי שטייל הרבה ברחבי תבל לא יוכל להישאר אדיש נוכח מה שיש לצפון איטליה להציע: אגמים ציוריים המוקפים נופים ירוקים, פסגות הרים משוננות, עיירות קסומות, היסטוריה מרתקת, אומנות וארכיטקטורה בנות מאות שנים ומעל הכול המון אטרקציות לילדים ונוער.
בטיול מקסים זה נקדיש זמן רב לאתרי טבע ונופים עוצרי נשימה בהרי הדולומיטים ובאגמים, נצעד בסמטאות של עיירות עתיקות ונחוש את האווירה המיוחדת, נטייל בערים ורונה, עירם של רומיאו ויוליה וכמובן ונציה, עיר התעלות והגשרים, אחת הערים המעניינות והאהובות בעולם, בה נתוודע גם להיסטוריה היהודית באיטליה.
במשך כל ימי הטיול נהנה מארוחות בבית המלון הכשר למהדרין. כל מה שאפשר לבקש!

יום 1
יום ג': תל-אביב > צפון איטליה
מפגש הקבוצה בנמל התעופה בן-גוריון וטיסה לצפון איטליה. לאחר הנחיתה נעשה דרכנו לוורונה עירם של רומיאו ויוליה. נצפה אל המרפסת המפורסמת, נראה את בית הכנסת, נטייל בעיר העתיקה ונראה את ככר ERBA שדוכני שוק רבים מקיפים אותה. לאחר הסיור נגיע לבית המלון באזור.

יום 2
יום ד': פארק "גארדה לנד"
את היום כולו נקדיש לפארק השעשועים המפורסם – "גארדה לנד". כאן נצא למסע של חוויות והרפתקאות: רכבות הרים מסוגים שונים, רכבת המתפתלת במבוכים, עולם של בעלי חיים קדומים, מפגש עם דמויות מהעולם העתיק ומסיפורי האגדות, שייט אבובים בג`ונגלים מסתוריים – הנאה צרופה גם למבוגרים שבחבורה. בסיומו של יום נשוב לבית המלון.

יום 3
יום ה': וונציה
היום אנו מבקרים בוונציה, עיר התעלות והגונדולות. טיול רגלי לאורך התעלות והגשרים יוביל אותנו לגטו היהודי הראשון בעולם על בתי הכנסת שבו. נראה את כיכר סן מרקו – מהיפות בכיכרות אירופה. הכיכר מוקפת בניינים חשובים ומרשימים, ביניהם הבזיליקה של סן מרקו, הקמפנילה, ארמון הדוג'ים וגשר האנחות. נראה את הגרנד קאנלה וגשר הריאלטו. נוכל לקנות משפע המזכרות המוצעות בדוכנים, או לתפוס שלווה באחד מבתי הקפה שבכיכר אשר אלפי יונים מתרוצצות בה. המעוניינים יוכלו לשוט בגונדולות או/ו לבקר באי מוראנו/בוראנו (בתשלום).

יום 4
יום ו': פארק המים Aquaparadise ופארק עולם הקולנוע Movieland Studios
היום מצפה לנו “יום מהסרטים”! נתחיל בביקור בפארק “עולם הקולנוע” – `נפגוש` דמויות מוכרות מהסרטים, נראה מופעים מיוחדים ונדהר ברחבי הג`ונגל על ה MAGMA – משאית הקרב, נראה פעלולים מפחידים ונבלה ברכבות הרים מרגשות. נמשיך לפארק המים אקוופרדייס (Aquaparadise) המצויד בכל המגלשות הגבוהות ובריכות הגלים שרק אפשר לדמיין… עמוסי חוויות נשוב לבית המלון. הכנות לשבת, תפילה וסעודת ליל שבת.

יום 5
שבת: צפון איטליה
תפילה וסעודת שבת. את שעות אחה”צ נקדיש למנוחה ולפעילות חברתית.

יום 6
יום א': הרי הדולומיטים
יום טיול קסום ונפלא להרי הדולומיטים, האלפים האיטלקיים. דרך נוף הרים פסטורלי, אגמים אלפיניים, מעברי הרים, עיירות וכפרים ציוריים, נעפיל אל ההרים. המעוניינים יוכלו (בתשלום) ובאם מזג האוויר יאפשר, להעפיל ברכבל לאחת הפסגות המרשימות של הרי הדולומיטים לתצפית מרהיבה.

יום 7
יום ב': אגם גארדה > סירמיונה > תל אביב
היום אנו נוסעים לאגם גארדה – הגדול באגמי איטליה. ביקורנו היום יתמקד בעיירה הציורית סירמיונה. כאן נטייל בסמטאות היפות, נוכל להאכיל את הברווזים שלשפת האגם, או לצאת לשייט מרגש בסירות מהירות ולראות את סירמיונה מזווית שונה (בתשלום). לאחר הסיור ניסע לשדה התעופה ונמריא חזרה ארצה.

המחיר כולל :
- טיסות: טיסות בינלאומיות בחברת שכר (צ`רטר), על פי המסלול. - בית מלון: בדרגת תיירות טובה בחדרים לשניים עם שירותים צמודים. - תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע התוכנית. - כלכלה: חצי פנסיון מורחב כשר, ובצהריים אפשרות להכנת כריכים (לחם וממרחים). - מלווה קבוצה: מנוסה ושומר מצוות, שיעמוד לרשותך במרוצת כל תקופת הטיול. - סיורי הכרות: וורונה, ונציה, סירמיונה. - ביקורים מיוחדים: אגם גארדה: פארק השעשועים גארדה לאנד, פארק המים Aquaparadise ופארק עולם הקולנוע Movieland Studios, הרי הדולומיטים. - טיפים: לנותני השירותים בחו"ל (למעט סבלות). מפגש קבוצה: הנוסעים יוזמנו למפגש קבוצה כשבוע לפני מועד יציאת הטיול. פרטי המפגש ימסרו טלפונית ע"י מלווה הקבוצה.
המחיר הנ"ל אינו כולל:
- שינוי במחירי תעופה המושפעים מהתייקרות היטלי הדלק והביטחון ומיסי נמלי התעופה. - טיפ למדריך הישראלי (מקובל 4 אירו לאדם לכל יום טיול). - שינויים בשער המטבעות המקומיים לעומת הדולר מעל 2% מתאריך מתן ההצעה ועד לתשלום בפועל יחולו על הנוסע. - חובה לעשות ביטוח מטען, רפואי וביטול טיול ליוצאים לחו"ל, מיום ההזמנה של הטיול. לתשומת לבך: - ייתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות. - ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה