לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

צפון איטליה
צפון איטליה היא מעברים בין טבע דרמטי לאגמים שלווים בין עיירות ציוריות למחזות שייקספיריים - הרי הדולומיטים העוצמתיים לצד אגמים ועיירות ציוריים, היסטוריה עתיקה ותרבות עשירה, וערים בלתי נשכחות כוורונה וונציה - החוויה האיטלקית במלואה.

צפון איטליה חורף תש"פ

טיול כוכב בצפון איטליה

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

יום 1
יום ב': תל אביב – מילאנו – לוגאנו (שוויץ)
ניפגש בשעות הבוקר המוקדמות בנמל התעופה בן גוריון ונמריא למילאנו (יתכן עם עצירת ביניים ביעד מסוים  באירופה), הבירה הכלכלית של איטליה ובירת האופנה העולמית. לאחר הנחיתה נחצה את הגבול הלא מורגש בין איטליה לשוויץ וניסע לאורך אגם לוגאנו שחלקו באיטליה וחלקו בשוויץ, נערוך סיור בלוגאנו עיירות נופש יוקרתית. בתום הסיור, ניסע לבית המלון שלנו באזור צפון איטליה.

יום 2
יום ג': ויצ'נצה – פדובה
לאחר ארוחת הבוקר ניסע אל עבר עירו של הרמח"ל פאדובה נחצה את הכיכר המרכזית המפורסמת פיאצה דה לה ואלה המעוטרת בפסלים ומוקפת בתעלת מים. משם נמשיך דרך רחוב מרכזי אל הגטו היהודי ונצפה בבית הכנסת הפעיל. נצפה באוניברסיטה המפורסמת ונראה את כיכר ERBE המוקפת שווקים ססגוניים.
לאחר מכן  נעשה דרכנו לעבר העיר ויצ'נזה אחת הערים העשירות בחבל ונטו ועירו של האדריכל הדגול בן המאה ה-16 אנדראה פלאדיו. נסייר בויאה פלאדיו נצפה בתאטרו אולימפיקו הפופולרי ונראה את הבניינים האלגנטים שתכנן פאלדיו. משם נמשיך לעבר מרוסטיקה עיירת השחמט המפורסמת נראה את הכיכר בה מתקיים בכל שנה זוגית משחק השחמט ונצפה במצודה המוקפת חומה מעל הכיכר. בסיומו של יום נגיע לבית המלון.

יום 3
יום ד': מסביב לאגם גארדה
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לאורך החוף המערבי של האגם, נעצור בעיירות לסיזה, מלצ'סינה וריבה דל גארדה, נמשיך למפלי וארונה, ובחזרה נבקר במרכז מסחרי. בערב נשוב לבית המלון. ארוחת ערב.

יום 4
יום ה': ונציה
יום מרתק לפנינו בוונציה, נתחיל בביקור בגטו היהודי הראשון בעולם, נראה את בתי הכנסת שנותרו בגטו. נמשיך דרך הסמטאות והדוכנים אל גשר הריאלטו, נשוטט בסמטאות העיר עד לכיכר סאן מרקו המדהימה. המעוניינים יוכלו לשוט בגונדולה באווירה של העיר המיוחדת (בתשלום). בערב חזרה למלון. ארוחת ערב.

יום 5
יום ו': ורונה
עם בוקר ניסע לורונה שעל גדות נהר האדיג'ה, נערוך ביקור רגלי בעירם של רומיאו ויוליה. נסייר בכיכר "ברה" נתרשם משלל הבתים הצבעוניים  ונראה את הארנה- האמפיתיאטרון הרומי מהמפורסמים בעולם. נמשיך דרך המדרחוב המרכזי לחצר ביתה של יוליה והמרפסת המפורסמת, נפנה אל כיכר השוק "פיאצה ארבה" שדוכנים רבים מקיפים אותה. בחלקו היהודי של הביקור נצפה בבית הכנסת הגדול על שם הפרטיזנית 'ריטה רוזני'. בשעות אחה"צ נחזור לבית המלון להכנות לשבת, תפילה וסעודת שבת.

יום 6
שבת: ורונה
לאחר התפילה וסעודת השבת נצא לסיור רגלי באזור המלון, יחד עם מלווה הקבוצה.

יום 7
יום א': אגם קומו – מילאנו – ת"א
לאחר ארוחת הבוקר נארוז את המזוודות וניסע לאגם קומו ונחווה את אחד האגמים היפים באזור. נבקר בעיירה קומו ובמידת האפשר נעפיל למרומי כפר ברונאטה לתצפית מרהיבה על האגם. בתום הביקור ניסע למילאנו למרכז העיר ונראה את  הדואומו, קתדרלה גותית מפורסמת, אחת האטרקציות הידועות ביותר בעיר, הנישאת לגובה של 108 מטרים ויכולה להכיל 40,000 איש בקירוב. משם ניגש ונראה את גלריית ויטוריו עמנואל השני – מרכז הקניות הוותיק ביותר בעולם. לאחר הביקור, נלך לראות את בית האופרה הידוע ביותר בעולם-לה סקאלה די מילאנו. בשעות הערב ניסע לנמל התעופה של מילאנו ונטוס חזרה ארצה.

המחיר כולל :
- טיסות לצפון איטליה (יתכן דרך יעד באירופה) על פי המסלול. - מיסי נמל ובטחון. - בית מלון: בדרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה בחדרים לשניים עם שירותים צמודים. - תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג, לביצוע המסלול. - כלכלה: חצי פנסיון ובצהרים: אפשרות להכנה עצמית של כריכים. - מלווה קבוצה: מנוסה ושומר מצוות, שיעמוד לרשותך במרוצת כל תקופת הטיול. - מדריך מקומי דובר עברית/אנגלית. - טיפים לנותני השירותים בחו"ל (למעט סבלות).
המחיר הנ"ל אינו כולל:

- שינוי במחירי תעופה המושפעים מהתייקרות היטלי הדלק והביטחון ומיסי נמלי התעופה. - טיפ למדריך הישראלי (מקובל 5$ לאדם לכל יום טיול). - שינויים בשער המטבעות המקומיים לעומת הדולר מעל 2% מתאריך מתן ההצעה ועד לתשלום בפועל יחולו על הנוסע.

לתשומת לבך:

- באחריות הנוסע לוודא שהדרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות מיום החזרה ארצה. - יתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות. נעשה מאמץ להגיע לכל האתרים המפורטים. - למארגני הטיול כסוכני נסיעות אין שליטה על שרותי תעופה השונים כגון הזמנות אוכל מיוחד, מושב במטוס, שינוי זמני טיסה או איחור בטיסה. האחריות בנושא היא של חברת התעופה בלבד. - ביטוח: ביטוח מטען ובריאות יש לבצע בהתאם לזמני הטיסה מיום יציאת הטיול ועד יום הנחיתה בארץ. אנא הקפידו על ביטוח ביטול נסיעה, המכסה את כל ימי הטיול.

- ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה