- כשר ישיר - https://www.kasheryashir.co.il -

ספרד – טיול כוכב לברצלונה

יום 1
יום א' # תל אביב > ברצלונה: אתרים מרכזיים
היום הגדול הגיע נפגשים הבוקר בנתב"ג ונטוס ישירות לברצלונה, עם הנחיתה נצא לסיור בעיר המקסימה. נתחיל בסיור להר היהודים (מונג'ואיק) לא נחמיץ את התצפית המפורסמת "המירדור", הצופה על הנמל והעיר ברצלונה כנסיית המשפחה הקדושה, פרויקט חייו של אנטוניו גאודי " הסגרדה פמיליה", נקיף את הפרויקט העצום והמיוחד בעולם, תוך כדי הסבר על אגפיו השונים. נמשיך לנמל האולימפי, אחת מפינות החמד של העיר. לאחר האתנחתא נמשיך במסע בזמן לסיור מקיף ברובע העתיק של ברצלונה "באריו טיקו”, ולא נחמיץ את הרובע היהודי העתיק של העיר. נמשיך לביקור מיוחד ברחוב מעצבי הטכסטיל הספרדיים, נטפס במעלה שדרת "פסאה דה גרציה" ונצפה בבניינים המפורסמים של גאודי " קאזה מילה" וקאזה באיו נצפה על  איצטדיון הכדורגל קאמפ נואו המשמש את קבוצת הכדורגל מהמפורסמות בעולם, נגיע לבית המלון לארוחת ערב ולינה.

יום 2
יום ב' # ברצלונה: פארק גואל > בית הכנסת הישן > מופע פלמנקו
היום נבקר ברובע הגותי העתיק, בו נראה את הקתדרלה, בניין העירייה וארמון המלכים לשעבר, שכיום משמש מושב המועצה הקטלוני, ונבקר בפארק גואל – מתחם הגנים שתוכנן על ידי גאודי והוכרז ע"י אונסקו כאתר מורשת עולמית, משם נמשיך לביקור בבית הכנסת הישן של ברצלונה בית כנסת זה מהעתיקים באירופה הערכות מסוימות סוברות שהוא נבנה בראשית ימי שליטת הרומאים. באזור במאה הרביעית לספירה, וזאת בגלל ממצאים מהתקופה הרומית של העיר שנמצאו בבית הכנסת. ולסיום, נהנה מטיול בשדרות הרמבלס המפורסמות – החל מכיכר קטלוניה, דרך שוק ה"בוקריה" המרשים במרכולתו, ה"כיכר המלכותית" והאזור ההומה של הנמל הישן. ולאחר ארוחת הערב, כשר ישיר מזמינה אותך למופע פלמנקו מהנה.

יום 3
יום ג' # יום חופשי (החוף הפראי "קוסטה ברווה")
יום פנוי להנאות אישיות קניות וסיורים עצמאיים, המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) לסיור לאורכו של החוף הפראי.
נבקר בעיירות המיוחדות, יורט דל מאר, עם המדרחוב הציורי שלל החנויות והגלריות. בסיום הביקור נמשיך לטוסה דל מאר, פנינת הקוסטה ברווה. נערוך סיור רגלי ממרכז העיירה עד למצודה האימתנית הבנויה על גבעה המשקיפה על העיר, נצפה בנוף הנהדר ונספר את סיפורה המרתק של העיירה הציורית, בגמר הסיור נשוב למלוננו.

יום 4
יום ד' # חירונה > בסאלו
היום נקדיש בעקבות תור הזהב של יהדות ספרד. נצא לחירונה – אחד ממרכזי היצירה היהודית בימי הביניים וערש הקבלה היהודית. נטייל בסמטאות העיר העתיקה וברובע היהודי, ממנו נותרו היום רק שמות רחובות ואוירה מיוחדת כמו כן נבקר במוזיאון בו מוצגות מצבות קבורה של יהודים.
משם נמשיך לעיר בסאלו, שלפי ההערכות חיו שם יהודים כבר לפני כאלף שנה, נבקר גם במקווה הטהרה שנבנה לפי ההערכות במאה ה-12 וגם במוזיאון היהודי המתאר חיי קהילה תוססים שדעכו עד גירוש יהודי ספרד. בסיום נשוב לברצלונה לינה במלון.

יום 5
יום ה' # כפרי לה רוקה > תל אביב
הבוקר נעזוב את המלון ונצא לסיור בכפרי לה רוקה, הנמצאים כחצי שעה נסיעה מברצלונה, נסייר בכפר האוטנטי המושך אליו תיירים רבים, ובהמשך נגיע לאאוטלט הגדול עם עשרות חנויות עודפים משלל מעצבי המותגים הקטלונים הספרדיים והבינלאומיים במחירים השוים לכל נפש. ובזאת תמה החופשה, שמחים וטובי לב נשוב הביתה בטיסת ערב לתל אביב.

יתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות.