- כשר ישיר - https://www.kasheryashir.co.il -

טיול נכים לפיורדים הנורבגיים

שייט פאר לפיורדים הנורבגיים

מונגש לנכים / מוגבלי הליכה

שייט בפיורדים הוא חוויה יוצאת דופן, לכל אוהבי הטבע, הנופים ואלה המחפשים שלווה ומנוחה. לאורך חופיה של נורבגיה מצויים פיורדים רבים היוצרים נוף מרהיב וייחודי. בשייט זה נחשפים המטיילים לטבע, ולנופים הקסומים עוצרי הנשימה של נורבגיה. מלבד נופים וטבע נחשפים גם לתרבות המקומית ולהיסטוריה של יושבי הארץ הצפונית הזו. בשייט לפיורדים מגיעות אוניות הקרוזים אל הפיורדים מהים אל מראות יפים ומזוויות בלתי נשכחות. כל זאת בשילוב של הנאה מרבית ומפנקת של אוניות התענוגות המשלבות בתוכן "מלון צף", אוכל מעולה, וכמובן שלל אפשרויות של בידור ובילוי.

אודות האנייה MS Nieuw Statendam
אניית פאר חדשה שהושקה בדצמבר 2018!! בעלת 12 סיפונים. אנייה זו חדשה ומפוארת ולנו תהייה ההזדמנות להיות בין האורחים הראשונים על הספינה בהגיעה לאירופה בפעם ראשונה. אנייה זו נוחה ונעימה ונחשבת לאוניית פאר שלא תאכזב את נוסעיה. משקלה 99500 טון, מכילה 2650 נוסעים (איש צוות לכל זוג נוסעים בממוצע). לאנייה מגוון רחב של חדרים בגדלים שונים: סוויטות, חדרים הצופים לים, חדרים פנימיים וחדרים מונגשים. באנייה מספר מסעדות נושא ייחודיות ומספר רב של בתי קפה בארים, ספא, אולם ספורט, בריכות וטרקלינים בהם תוכלו למצוא שפע של אפשרויות בילוי שתייה ריקודים ועוד…

יום 1.
יום ה' # תל אביב > אמסטרדם
טיסת לילה ישירה לאמסטרדם בשעות הערב ולאחר נחיתה העברה למלון ללינת לילה.

יום 2.
יום ו' # אמסטרדם
ארוחת בוקר מאוחרת (09:30) לאחר מכן יום טיול אמסטרדם לעומק כולל כיכר הדאם שוק הפרחים בית הכנסת הפרטוגזי. מבט מבחוץ על המוזאונים המעניינים באמסטרדם. חזרה למלון לקבלת שבת וארוחת ערב.

יום 3.
שבת # אמסטרדם
יום חופשי להרצאות, ולביקורים עם מלווה הקבוצה באזור המלון.

יום 4.
יום א' # אמסטרדם: עלייה לספינה
ארוחת בוקר במלון והתארגנות ליציאה. נסיעה לנמל באמסטרדם לתהליך הצ'ק אין לספינת הפאר. ארוחת צהריים על הספינה והכרות ראשונה עם החדרים. יציאה לשייט בשעה 17:00.

יום 5.
יום ב' # יום כיף בים
יום חופשי בו נוכל ליהנות ממתקני האנייה השונים, כמו הבריכה, הספא, הקזינו ומגוון המסעדות.

יום 6.
יום ג' # נורבגיה: איידפיורד
הכפר איידפיורד האהוב מאוד על תיירים הינו קדום. הוא ממוקם על גדות הפיורד הנושא את אותו שם, והינו ענף של פיורד גדול. בסך הכל כמה מאות תושבים חיים במקום קטן וקסום זה המושך אליו תיירים רבים הבאים בדרך היבשה ובשנים האחרונות רבים הבאים באניות.

יום 7.
יום ד' # נורבגיה: אלסונד
אלסונד הינה עיירה שנוסדה ב- 1793 וכיום הינה אחד מנמליה החשובים של נורבגיה. העיר נפגעה קשות בשנת 1904 משריפה שכילתה את מרכז העיר. אבל, כמו עוף החול, העיר קמה לתחייה מהאפר ונבנתה מחדש בסגנון האר- נובו. היום, אלסונד הינה אחת הערים הבודדות בעולם שרוב מרכז העיר בנוי בסגנון האר-נובו, אלסונד הצליחה לשמור על השלמות הארכיטקטונית הסגנונית שלה. העיר בנוייה על שלושה איים המחוברים ביניהם בגשרים, נעלה להר אסקלה ולתצפית קאניבן ממנה נשקף מראה מרהיב של העיר המיוחדת והאיים. נטייל בין הבתים המיוחדים והייחודים של העיר שכל אחד מהם יכול להיות אתר תיירות בפני עצמו. בהמשך נצא מן העיר ונעלה בדרך הטרולים המפורסמת בסקנדינביה כולה ונחשבת לאתר תיירות ייחודי, במהלך הנסיעה נעבור את 11 הפיתולים המרהיבים (והמפחידים…) נעצור לתצפית ממרפסות התצפית החדשות שנבנו לאורך הדרך המתפתלת. חזרה לאנייה.

יום 8.
יום ה' # סקיולדן
היום נראה את הטבע בשיא תפארתו. פיורדים, אגמים וקרחוני ענק הם מקצת החוויות הצפויות לנו בסיור זה. נצא בנסיעה מהעיירה סקיולדן במסלול עוצר נשימה לאורך החוף הגדול והעמוק ביותר מבין הפיורדים של נורווגיה. נחזור לספינה להמשך בילוי והופעות.

יום 9.
יום ו' # נורבגיה: ברגן
ברגן נוסדה בשנת 1070 ועד סביבות 1830 הייתה העיר הגדולה בסקנדינביה ומרכז סחר וספנות. ברגן נחשבת לבירת הפיורדים ומוקפת בשבע גבעות. הסיור שלנו יחל בשיטוט במרכז ההיסטורי של העיר ברובע בריגן, שהוכרז כאתר מורשת עולמית, נטייל בין בתי העץ המיוחדים בעלי הגמלונים המשקיפים אל המעגן. הסיור כולל נסיעה ברכבת הפניקולר המפורסמת פלויבאנן שתעלה אותנו להר פלויאן. שם, מהפסגה, ניהנה מתצפית מרהיבה על ברגן והסביבה. אחר כך במידה ויותיר הזמן, נשאיר זמן לקניות בשוק הדגים ההיסטורי ולפני שנחזור לנמל נערוך סיור בחצי האי של ברגן הציורית ובאזורים העיקריים של העיר. חזרה לאנייה לקידוש ולקבלת שבת בהתאם לזמנים.

יום 10.
שבת # יום כיף בים
יום למנוחה והנאה ממתקני האנייה.

יום 11.
יום א' # הולנד > תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את האנייה ליום טיול נוסף בהולנד. ניסע לעיר אוטרכט ונטייל מעט בסמטאות המיוחדות של עיר זו. לאחר מכן ניסע לעבר העיר האג ונבקר במדורדם מיני הולנד. ניסע לנמל תעופה לטיסת לילה חזרה לישראל.