לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

הולנד לעומק
ערים יפות, נהרות, תעלות מים, ארמונות, אמנות ותרבות. זה מה שמאפיין את הולנד. ערים יפהפיות ומענינות עם היסטוריה כללית ויהודית מרתקת ואתרים חשובים. הולנד, ארץ קטנה במידותיה אך ענקית בשפע האתרים והאטרקציות שבה. שהות במלון אחד, מאפשרת לנו לערוך טיולים יומיים, בטווחים לא ארוכים, לאזוריה השונים של המדינה.

טיול נכים להולנד

מונגש לנכים / מוגבלי הליכה

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

הולנד לעומק

מונגש לנכים / מוגבלי הליכה

יום 1.
יום ה' # תל אביב > אמסטרדם
טיסה אחר הצהריים לאמסטרדם נסיעה לבית המלון להתארגנות ללינת לילה. כל חדרי המלון נגישים עם מקלחת פתוחה ורחבה.

יום 2.
יום ו' # אוטרכט, האג
נסיעה לעיר אוטרכט לביקור במוזאון מדהים של שעונים ותיבות נגינה. בתום הביקור נסע לעיר האג מקום משכנו של בית המשפט הבין לאומי נסייר בעיר היפה ונמשיך לביקור במדוראדם "העיר המיניאטורית". חזרה למלון לקבלת שבת משותפת.

יום 3.
שבת # אמסטרדם
יום מנוחה הרצאות וטיולים בכפר הסמוך למלון כולל ארוחות שבת כשרות.

יום 4.
יום א' # הרדרוויק וחיטהורן
נסיעה להרדרווייק ליום טיול לדולפינריום עם הופעות של דולפינים וכלבי ים. בהמשך היום ניסע לכפר המדהים בצפון הולנד הכפר חיטהורן. נשוט בספינה נגישה בנות לבתי הכפר המהממים ובשעות הלילה ארוחת ערב ולינה.

יום 5.
יום ב' # זאנסחאנס וולנדם
נבקר בכפר הדייגים זאנסחאנס ביקור במוזיאון כולל הדגמה של ייצור כפכפי עץ. ביקור בטחנות הרוח בכפר היפיפה וצפייה מקרוב בתהליכי הייצור השונים שבתוך תחנות הרוח. המשך טיול לכפר הדייגים וולנדם. ארוחת ערב ולינה.

יום 6.
יום ג' # המוזאון הפתוח באיקהאוזן ושייט נגיש
נסיעה למוזאון הפתוח שבעיר אינקהאוזן. נבקר במוזאון המעניין ונוכל לטעום דגים מעושנים ולראות נפחים בפעולה. לאחר הביקור במוזאון ניסע לטיול לאורך נהר הואכט עם נופים פסטורליים של ירק וטירות. שייט מיוחד ונגיש באיזור המלון אל הטבע הפראי של התעלות חוויה יוצאת דופן. ארוחת ערב ולינה.

יום 7.
יום ד' # אמסטרדם לעומק
אמסטרדם לעומק כולל כיכר הדאם שייט תעלות בית כנסת הפורטוגזי שוק הפרחים כיכר הדאם, החלונות האדומים. זמן חופשי לשופינג בעיר היפה ארוחת ערב ולינה.

יום 8.
יום ה' # ליידן > תל אביב
ליידן היא עיר ימי ביניים ציורית משובצת תעלות לאורכה ולרוחבה, ומפורסמת בשל האוניברסיטה העתיקה ביותר בהולנד. בגנים הבוטניים היפיפיים שלה הצליחו לגדל את הצבעוני הראשון. זוהי גם עיר הולדתו של רמברנדט, וממנה יצאו ראשוני המהגרים שהקימו, בסופו של דבר, את ארצות הברית של אמריקה. אנחנו נבקר בגנים הבוטניים ובחצרות הנסתרות של העיר ולעת ערב ניסע לשדה התעופה לטיסת לילה לתל אביב.

יום 9.
יום ו' # תל אביב
נחיתה בת"א בשעות הבוקר המוקדמות.

המחיר כולל :
- טיסות בחברת אל על. - תחבורה באוטובוס מיוחד המתאים לנכים. - לינה 7 לילות במלון באמסטרדם שבו 7 חדרים מותאמים לנכים. - כלכלה: 7 ארוחות בוקר כשרות ו-7 ארוחות ערב כשרות במסעדה. - סיורים וביקורים על פי המסלול. - מלווה קבוצה מקצועי הבקיא במסלול ומנוסה בטיפול ובליווי נכים.
המחיר הנ"ל אינו כולל:
- שינוי במחירי תעופה המושפעים מהתייקרות היטלי הדלק והביטחון ומיסי נמלי התעופה לא יעלה על $100 - טיפ למדריך הישראלי (מקובל 4 אירו לאדם לכל יום טיול) - שינויים בשער המטבעות המקומיים לעומת הדולר מעל 2% מתאריך מתן ההצעה ועד לתשלום בפועל יחולו על הנוסע. - הוצאות אישיות כגון טלפונים, שתיה בעת הארוחות, כביסה וכד', כל מה שלא נכלל תחת הכותרת המחיר כולל. לתשומת לבך: - באחריות הנוסע לוודא שהדרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות מיום החזרה ארצה. - יתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות. נעשה מאמץ להגיע לכל האתרים המפורטים. - למארגני הטיול כסוכני נסיעות אין שליטה על שרותי תעופה השונים כגון הזמנות אוכל מיוחד, מושב במטוס, שינוי זמני טיסה או איחור בטיסה. האחריות בנושא היא של חברת התעופה בלבד. - אין "כשר ישיר" אחראית לנזקי הנוסע שייגרמו כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף העלול להגרם לנוסע במהלך הטיול, לרבות נזקים מחמת תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אובדן של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אישפוז, הוצאות רפואיות וכל נזק אחר. מובהר ומודגש בזאת כי לא ינתנו החזרים כלשהם בגין הפסקת טיול עקב מחלה, פציעה, או כל סיבה אחרת כלשהי. ביטוח: - ביטוח מטען ובריאות יש לבצע בהתאם לזמני הטיסה מיום יציאת הטיול ועד יום הנחיתה בארץ. אנא הקפידו על ביטוח ביטול נסיעה, המכסה את כל ימי הטיול. - "כשר ישיר" ממליצה לנוסע לבטח עצמו, על חשבונו בביטוח אישי מקיף ונרחב הכולל ומכסה את האירועים והנזקים המתוארים לעיל והכולל בין היתר ביטוח רפואי, ביטוח מטען וביטוח דמי ביטול. "טיולי גשר" מודיעה בזאת מפורשות כי היא פועלת בארגון הטיולים כמתווכת בלבד בין הנוסעים לבין כלל נותני השרותים המבצעים את תוכניות הטיול ובכלל זאת חברת התעופה, תחבורה, ספנות, בתי מלון, מסעדות וכיו"ב. לפיכך אין "טיולי גשר" אחראית בין במישרין ובין בעקיפין, בכל צורה שהיא לכל נזק אשר עלול להיגרם ע"י נותני השירותים הנ"ל או מי אשר פועל מטעמם, לרבות בשל מעשים ו/או מחדלים של אותם נותני השירותים, אין באמור בתנאים דלעיל כדי לפגוע בזכותו של הנוסע לתבוע ישירות את כלל נותני השירותים או חלק מהם. - חובה לחתום על הצהרת בריאות המצ"ב עוד בטרם הרישום. לטופס הצהרת בריאות לחצו כאן >   ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה