- כשר ישיר - https://www.kasheryashir.co.il -

הולנד, בלגיה וצרפת

יום 1
יום ד' # תל אביב > פריס
מפגש הקבוצה בנמל התעופה בן גוריון ממנו נמריא לפריס. לאחר הנחיתה נצא לסיור היכרות עם "עיר האורות" ולאחריו נגיע לבית המלון.

יום 2
יום ה' # פריס: פארק דיסנילנד
לפנינו יום של כיף אמיתי. מבוקר ועד שעת ערב נבלה בעולמו הקסום של וולט דיסני, ארץ הפנטזיות, התגליות והחלומות, נשחזר אגדות ילדות ונחווה שעשועים נפלאים. בתום הבילוי נשוב לבית המלון.

יום 3
יום ו' # פריס
את היום נקדיש לפריס: שדרות שאנז אליזה, שער הניצחון, כנסיית נוטרדם, ככר הבסטיליה, ככר וונדום והמונומנט המנציח את ניצחונותיו של נפוליון, כשבשיאו של הסיור נעלה כולנו על למגדל מונטפרנס לתצפית על העיר ונשוט על נהר הסיין. נבקר באתריה היהודיים של העיר, ה”פלעצל” ובאתר הזיכרון לשואה. נשוב לבית המלון, הכנות לשבת, תפילה וסעודת ליל שבת.

יום 4
שבת # פריס
לאחר התפילה וסעודת השבת נצא לטיול רגלי עם מלווה הקבוצה באזור המלון. לאחר צאת השבת יוכלו המעוניינים לצאת (בתשלום) לסיור לילי בעיר המוארת.

יום 5
יום א' # פריס > בריסל > "מיני אירופה"
הבוקר אנו חוצים את הגבול לבלגיה וממשיכים לבריסל בירת בלגיה והאיחוד האירופי. נסייר בעיר, נראה את ה”גראנד פלאס”, פסל המניקן פיס וארמון המלוכה. נסיעה קצרה ואנו בפארק “מיני אירופה” – שבילי הפארק ייקחו אותנו אל אתריה המפורסמים (והמיניאטוריים) של אירופה. נוכל לצפות בשעון הביג בן שבלונדון, במגדל הנטוי בפיזה, בגונדולה ובארמון הדוג`ים בוונציה, באקרופוליס שביוון ועוד. לינה באזור.

יום 6
יום ב' # פארק השעשועים "אפטלינג" > אזור אמסטרדם
הבוקר נצא אל אפטלינג – פארק שעשועים מיוחד המכונה “יער הקסמים”. דמויות מאגדות ילדים מפורסמות יצוצו מכל פינה, פחי אשפה ידברו אלינו וכמובן שלא נוותר על נסיעה ברכבות ההרים, שייט באבובים ועוד. לאחר הבילוי נגיע לבית המלון באזור אמסטרדם.

יום 7
יום ג' #  אמסטרדם (חיטהורן)
הבוקר נצא לסיור באמסטרדם, נראה את ארמון המלוכה, ככר הדאם, שוק הפשפשים ומגדל הדמעות. בחלקו היהודי של הסיור נראה את בית אנה פראנק, ונבקר בבית הכנסת הפורטוגזי ונראה את מצבת הזיכרון לשואה ולגבורה. מכאן, אם הזמן יאפשר, נוכל לנסוע לביקור (בתשלום) בעיירה המדהימה חיטהורן המכונה "וונציה של הצפון". נערוך שיט בתעלות העיירה, נשקיף על הבתים הציוריים, הגינות המטופחות וגשרוני העץ. בסיומו של יום נשוב לבית המלון.

יום 8
יום ד' # כפרי הדייגים > אמסטרדם > תל אביב
הבוקר נצא לביקור בכפר הדייגים וולנדם אשר חלק מתושביו עדיין לבושים כמיטב המסורת ההולנדית. נבקר במפעל לייצור קבקבי עץ הולנדיים מסורתיים ונמשיך לביקור בכפר טחנות הרוח ZAANSE SCHANS כאן נלמד על החשיבות ההיסטורית של טחנות הרוח בהולנד. אחר כך ניסע לשדה התעופה ונמריא חזרה ארצה.