- כשר ישיר - https://www.kasheryashir.co.il -

אוקראינה עם אופירה הנומרולוגית

מסע עם עוצמה לקייב ואומן עם הנומרולוגית אופירה אבירם – לנשים בלבד!

מחיר מבצע ל-10 הראשונות שירשמו: 995 $ בלבד

יום 1
יום ב' # תל אביב > קייב > אומן > פארק סופיה
היום הגדול הגיע, והבוקר ניפגש בנתב"ג ונטוס ישירות לקייב לאוקראינה, עם הנחיתה וקבלת המזוודות נצא לאומן מקום קבורתו של רבי נחמן ואחד המקומות החשובים ביותר במדינה, עם ההגעה בהמשך נבקר בגן סופיה, שעליו אמר רבי נחמן שמי שמגיע לאומן ולא היה בגן סופיה כאילו לא היה באומן, הפארק נחשב לאחד מאתרי התיירות המפורסמים באוקראינה בעל הפרחים הנדירים, מהשקט והמרגוע האופייני לו שם ניתן לעשות שייט באגם ושלל פעילויות, לאחר ארוחת ערב, הרצאה מרתקת בנושא נומרולוגיה קלפים מסרים ומה שבניהן עם אופירה הנומרולוגית. ולאחריה זמן פנוי לתפילות על ציונו של רבי נחמן הסמוך למלוננו.

יום 2
יום ג' # אומן > תפילות > שיחות יעוץ אישיות נומרולוגיות עם אופירה > הפרשת חלה
לאחר ארוחת בוקר נסייר רגלית באתריה המרכזיים של רחוב פושקינא, נצפה על בית הכנסת הגדול, ונספר את סיפורו של רבי נחמן, חסידות ברסלב, אגם התשליך, והמושבה הישראלית שחיה כיום באיזור. זמן פנוי לתפילות על הפרט ועל הכלל, וינתן זמן אישי לכל נוסעת לשיחת יעוץ אישית עם אופירה, המעוניינות יוכלו לנצל את הזמן לעיסויים, פדיקור, מניקור, וכו' במלון (בתשלום נוסף) או לצאת לקניות, ארוחת ערב עשירה ולאחריה הפרשת חלה מרגשת עם בנות הקבוצה, מוזיקה שמחה וריקודים לתוך הלילה, באולם פרטי רק לקבוצה שלנו.

יום 3
יום ד' # אומן > הבעל שם טוב > קייב
נפרדים מהצדיק עם טעם של עוד… לאחר ארוחת בוקר עוזבים את אומן בדרכינו לבעל שם טוב אבי אבות החסידות, אור שבעת הימים הקבור במזיבוז, נבקר בבית הכנסת העתיק, במעיין הסגולות שרבים נושעו בו, זמן פנוי לתפילה על קברו, ומשם נמשיך לקייב בירת אוקראינה, נסייר פנורמית בעיר המוארת בדרכנו למסעדה כשרה לארוחת ערב, משם נמשיך למלון המיוחד שלנו.

יום 4
יום ה' # קייב > אתרים מרכזיים > תל אביב
בבוקרו של יום ניסע למרכז קייב לארוחת בוקר פרווה כשרה, נסייר באתריה המרכזיים של העיר, כיכר מיידן, רחוב הרשאטיק, בית הפרלמנט, סיור בתחנות רכבת העמוקות, נבקר בבית הכנסת ההיסטורי של קהילת חב"ד, נסייר ברובע היהודי, נשמע על ההיסטוריה היהודית המפוארת של אוקראינה, נראה מונומנטים שונים, פסל אם המולדת, בהמשך זמן פנוי לקניות באחד המרכזי קניות הגדולים שיש בקייב, ובכפוף לזמן הטיסה שתפילת הדרך בפינו אשרי חלקנו ומה נעים גורלנו ומה יפה ירושתנו נטוס לציון עיר קודשנו שמחים מאושרים וטובי לב.

* יתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות.

לפרטים והרשמה 03-5260926 או 0548374757 כשר ישיר – לירז או אביחי
פרטי טיסה:
חברת התעופה אוקראינה אינטרנשיונל, זמן טיסה משוער 3 שעות  15 דקות לכל כיוון  
4.11 יציאה לקייב  05:30 נחיתה 08:30
7.11 חזרה מקייב  19:30 נחיתה 22:40