לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

אוקראינה לנשים
מסע רוחני מיוחד לאומן ולקייב לנשים בלבד! כולל זמן אישי עם אופירה הנומרולוגית, השתתפות בערב העצמה יחודי לנסיעה הזו, הפרשת חלה מרגשת עם בנות הקבוצה, ביקור בקברי צדיקים, היסטוריה מרתקת של החסידות, זמן פנוי לתפילות. וגם זמן לפינוק ולשופינג...

אוקראינה עם אופירה הנומרולוגית

עם הנומרולוגית אופירה אבירם

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

מסע עם עוצמה לקייב ואומן עם הנומרולוגית אופירה אבירם – לנשים בלבד!

מחיר מבצע ל-10 הראשונות שירשמו: 995 $ בלבד

יום 1
יום ב' # תל אביב > קייב > אומן > פארק סופיה
היום הגדול הגיע, והבוקר ניפגש בנתב"ג ונטוס ישירות לקייב לאוקראינה, עם הנחיתה וקבלת המזוודות נצא לאומן מקום קבורתו של רבי נחמן ואחד המקומות החשובים ביותר במדינה, עם ההגעה בהמשך נבקר בגן סופיה, שעליו אמר רבי נחמן שמי שמגיע לאומן ולא היה בגן סופיה כאילו לא היה באומן, הפארק נחשב לאחד מאתרי התיירות המפורסמים באוקראינה בעל הפרחים הנדירים, מהשקט והמרגוע האופייני לו שם ניתן לעשות שייט באגם ושלל פעילויות, לאחר ארוחת ערב, הרצאה מרתקת בנושא נומרולוגיה קלפים מסרים ומה שבניהן עם אופירה הנומרולוגית. ולאחריה זמן פנוי לתפילות על ציונו של רבי נחמן הסמוך למלוננו.

יום 2
יום ג' # אומן > תפילות > שיחות יעוץ אישיות נומרולוגיות עם אופירה > הפרשת חלה
לאחר ארוחת בוקר נסייר רגלית באתריה המרכזיים של רחוב פושקינא, נצפה על בית הכנסת הגדול, ונספר את סיפורו של רבי נחמן, חסידות ברסלב, אגם התשליך, והמושבה הישראלית שחיה כיום באיזור. זמן פנוי לתפילות על הפרט ועל הכלל, וינתן זמן אישי לכל נוסעת לשיחת יעוץ אישית עם אופירה, המעוניינות יוכלו לנצל את הזמן לעיסויים, פדיקור, מניקור, וכו' במלון (בתשלום נוסף) או לצאת לקניות, ארוחת ערב עשירה ולאחריה הפרשת חלה מרגשת עם בנות הקבוצה, מוזיקה שמחה וריקודים לתוך הלילה, באולם פרטי רק לקבוצה שלנו.

יום 3
יום ד' # אומן > הבעל שם טוב > קייב
נפרדים מהצדיק עם טעם של עוד… לאחר ארוחת בוקר עוזבים את אומן בדרכינו לבעל שם טוב אבי אבות החסידות, אור שבעת הימים הקבור במזיבוז, נבקר בבית הכנסת העתיק, במעיין הסגולות שרבים נושעו בו, זמן פנוי לתפילה על קברו, ומשם נמשיך לקייב בירת אוקראינה, נסייר פנורמית בעיר המוארת בדרכנו למסעדה כשרה לארוחת ערב, משם נמשיך למלון המיוחד שלנו.

יום 4
יום ה' # קייב > אתרים מרכזיים > תל אביב
בבוקרו של יום ניסע למרכז קייב לארוחת בוקר פרווה כשרה, נסייר באתריה המרכזיים של העיר, כיכר מיידן, רחוב הרשאטיק, בית הפרלמנט, סיור בתחנות רכבת העמוקות, נבקר בבית הכנסת ההיסטורי של קהילת חב"ד, נסייר ברובע היהודי, נשמע על ההיסטוריה היהודית המפוארת של אוקראינה, נראה מונומנטים שונים, פסל אם המולדת, בהמשך זמן פנוי לקניות באחד המרכזי קניות הגדולים שיש בקייב, ובכפוף לזמן הטיסה שתפילת הדרך בפינו אשרי חלקנו ומה נעים גורלנו ומה יפה ירושתנו נטוס לציון עיר קודשנו שמחים מאושרים וטובי לב.

* יתכנו שינויים במסלול עקב שינויים במועדי הטיסות.

לפרטים והרשמה 03-5260926 או 0548374757 כשר ישיר – לירז או אביחי
פרטי טיסה:
חברת התעופה אוקראינה אינטרנשיונל, זמן טיסה משוער 3 שעות  15 דקות לכל כיוון  
4.11 יציאה לקייב  05:30 נחיתה 08:30
7.11 חזרה מקייב  19:30 נחיתה 22:40

המחיר כולל :
- טיסות סדירות, בקו תל אביב קייב - קייב תל אביב כולל מזוודה עד 23 ק"ג + תיק יד עד 8 ק"ג. - מיסי נמל. - בתי מלון בדרגה ראשונה או דרגת תיירות טובה לינה בחדרים ממוזגים זוגיים. - אומן מלון B או רמה דומה (כולל מס עירוני), קייב מלון BAKKARA או רמה דומה (כולל מס עירוני). - תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע מסלול הטיול. - כלכלה חצי פנסיון מורחב כשר למהדרין: 3 ארוחות בוקר כשרות למהדרין + כריך לדרך + בקבוק מים אישי. 3 ארוחות ערב חמות במלון או מסעדות כשרות מהדרין פת ישראל וחלב ישראל. קפה ועוגה כשר למהדרין חופשי 24 שעות באומן. - מלווה הקבוצה: מנוסה ושומר מצוות, שיעמוד לרשותך במרוצת כל תקופת הטיול. - מפגש הכנה עם המדריך אביחי לב אל כשבוע לפני הטיול – הודעה על כך תפורסם בהמשך. - זמן יעוץ אישי עם הנומרולוגית אופירה אבירם סיטון (עד חצי שעה). - השתתפות בערב העצמה יחודי לנסיעה הזו מאת הנומרולוגית אופירה אבירם סיטון. - כניסות לאתרים לפי המסלול. - הדרכה מקומית בקייב בליווי מדריך הקבוצה אביחי לב אל ובנוסף מדריך מקומי.
המחיר הנ"ל אינו כולל:
- ביטוח מכל סוג שהוא לרבות ביטוח נסיעות וביטוח ביטול. - הוצאות אישיות כגון שתיה בארוחות, טלפונים, כביסה וכד'. - כל שלא נכלל תחת הסעיף "המחיר כולל". - תשר (טיפ) למדריך הישראלי, מקובל לתת 20 $ לאדם, גם יותר יתקבל בברכה. הערות חשובות למסע מיוחד זה: 1 . הקבוצה נועדה לנשים בלבד, למעט המדריך אביחי לב-אל כולן יהיו נשים. 2. את הנסיעה תלווה כמובן הנומרולוגית אופירה אבירם סיטון, שהיא נומרולוגית אישית של מפורסמים רבים עם המון שנות ניסיון בתחום ושמה הטוב הולך לפניה, על הנושא הטכני וההדרכה כאמור יהיה אביחי לב אל, מדריך מנוסה ובקיא ביעד. 3. הטיול פתוח לכל המגזרים, דתי, חרדי, חלוני, כולן כולל כולן מוזמנות וצריכות להשתתף במסע המיוחד הזה. 4. ע"מ להירשם יש למלא את הטופס רישום ולשלוח דרכונים לווטסאפ 054-8374757 או למייל כפי שכתוב בטופס רישום. 5. ניתן לחלק עד 6 תשלומים ללא ריבית והצמדה למטח בויזה / ישראכרט בלבד – מקדמה מינימום 350$ לנוסעת מיד עם הרישום והיתרה עד ולא יאוחר מתאריך 15.10.19 6. בתקופה האחרונה חלה מתיחות מסוימת ביחסי ישראל ואוקראינה, דבר שבא לעיתים לידי ביטוי בעיכוב או גירוש ישראלים בנחיתה, יש לציין כי חל שיפור ניכר ויש ירידה משמעותית בעיכובים, וכמעט ולא שומעים על כך, וכולנו תקווה שעד מועד הטיול העניין יופסק לחלוטין. יחד עם זאת יובהר באופן חד משמעי כי חברת כשר ישיר / טיולי גשר ו/או כל מי מטעמה לרבות המדריך, אופירה, לא תיקח, ולא יכולה לקחת כל אחריות למי שיעוכב או יגורש חלילה, הינו כאדם שלא הופיע לטיול ולא יהיה זכאי כלל להחזר כספי כלשהוא מצד חברת כשר ישיר / טיולי גשר. אנו נצייד אתכן בכרטיס טיסה, שוברים למלון, אתן תצטרכו להראות ביטוח רפואי המכסה מתאריך 4.11 עד 8.11 ועד בכלל, וסכום של לפחות 400$ מזומן שיספיק לכן לטיול, המסמכים הללו בהחלט יכולים לסייע לעבור את הגבול אבל השיקול הסופי הוא של בקורת הגבולות המקומית. 7. מספר המקומות מוגבל, וכל הקודמת זוכה. לתשומת לבך: ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה