לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

יום האישה באוקראינה
מסע קצר לאומן עיר הגעגועים ולאודסה פנינת הים השחור. נספר את סיפורו של רבי נחמן, חסידות ברסלב, והמושבה הישראלית ונהנה מנופים מרהיבים, היסטוריה, קדושה ומערב הפרשת חלה מרגשת ביותר עם שירים ומוזיקה לתוך הלילה.

יום האישה באומן ואודסה

כשר למהדרין לנשים בלבד!

תוכנית הטיול: מחירים ותאריכים:

כשר למהדרין! לנשים ולנערות דתיות שומרות מסורת בלבד!
3 ימים של שופינג, בילויים, יהדות ואוכל כשר!

יום 1
יום ג' # תל אביב > אודסה, פנינת הים השחור
אור ליום ג' ניפגש בנתב"ג ונטוס כשעתיים ורבע לאודסה, עם הנחיתה בשעת הבוקר המוקדמת, נצא למלון להתרעננות וארוחת בוקר, ונפתח את היום בביקור בשוק הגדול ביותר במדינה. משם נשוב למרכז העיר נסייר באתרים המרכזיים נצפה על בית האופרה, מדרגות פוטיומקין, השדרות המרכזיות, משם נמשיך למופע דולפינים וכלבי ים, וככל שיותיר הזמן נבקר באחת מהקהילות בסביבה. ארוחת ערב חמה ובסיומה נשוב למלון ללינה והחלפת כוחות.

יום 2
יום ד' # אודסה > אומן עיר הגעגועים
הבוקר נצא  לאומן מקום קבורתו של רבי נחמן ואחד המקומות החשובים ביותר במדינה, נספר את סיפורו של רבי נחמן, חסידות ברסלב, והמושבה הישראלית, לאחר ארוחת ערב – הפרשת חלה מרגשת ביותר עם שירים ומוזיקה לתוך הלילה. זמן פנוי בציון של רבי נחמן.

יום 3
יום ה' # אומן > ת"א
לאחר ארוחת הבוקר בכפוף למזג האוויר נבקר בגן סופיה, שעליו אמר רבי נחמן שמי שמגיע לאומן ולא היה בגן סופיה כאילו לא היה באומן, הפארק נחשב לאחד מאתרי התיירות המפורסמים באוקראינה  בעל הפרחים הנדירים, מהשקט והמרגוע האופייני לו. זמן פנוי לתפילות ובשעות הצהריים נצא לשדה התעופה לטיסת ערב לתל אביב.

חברת התעופה אוקראינה אינטרנשיונל
יציאה לאודסה 01:20 נחיתה 04:00

חזרה מאודסה – המראה 21:30 נחיתה 00:30

לפרטים והרשמה 03-5260926 או 0548374757 כשר ישיר / אביחי

המחיר כולל :
- טיסות סדירות, בקו תל אביב אודסה תל אביב כולל מיסים ומזוודה עד 23 ק"ג ותיק יד. - בתי מלון בדרגה ראשונה או דרגת תיירות טובה לינה בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים. - תחבורה: אוטובוס תיירים / רכב לפי גודל הקבוצה ממוזג לביצוע התוכנית. - כלכלה חצי פנסיון מורחב : 2 ארוחות בוקר כשרות למהדרין + כריך לדרך + בקבוק מים אישי. 2 ארוחות ערב חמות במלון מהדרין פת ישראל וחלב ישראל. - מלווה הקבוצה: מנוסה ושומר מצוות, שיעמוד לרשותך במרוצת כל תקופת הטיול.
המחיר הנ"ל אינו כולל:
- ביטוח מכל סוג שהוא לרבות ביטוח נסיעות וביטוח ביטול - הוצאות אישיות כגון שתיה בארוחות, טלפונים, כביסה וכד'. - תשר (טיפ) לצוות: 5 $ לאדם ליום. יש להעביר למדריך בסוף הטיול. - כל שלא נכלל תחת הסעיף "המחירים הנ"ל כוללים". לתשומת לבך: ראה תנאים, הגבלת אחריות וסעיף ביטולים בקישור זה