לטייל בעולם כשר בלי לשלם יותר
Phone
03-5095200

מלון Avenue Plaza בניו יורק
מלון אבניו פלזה בניו יורק, בלב ה"בורו פארק" במיקום אסטרטגי ביותר במרכז הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעולם. מרכזי קניות בעלי שם, מרחק הליכה מבתי כנסת ומכל סוגי התחבורה הציבורית.

מלון Avenue Plaza בניו יורק

מלון אבניו פלזה בניו יורק, בלב ה"בורו פארק" במיקום אסטרטגי ביותר במרכז הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעולם.
מרכזי קניות בעלי שם, מרחק הליכה מבתי כנסת ומכל סוגי התחבורה הציבורית.

החדרים אלגנטיים וכוללים מטבחון בכל חדר ומרפסת, כספת, פינת קפה , מייבש שיער והתחברות לאינטרנט.
החדרים מתאימים למשפחות גדולות.
ארוחות הבוקר מוגשות במזנון.
שירותי כביסה במלון.

avenue-plaza-ny-2  avenue-plaza-ny-3

על האזור

ברוקלין הוא הגדול מחמשת הרבעים המרכיבים את העיר ניו יורק. הוא נקרא על שם העיר ההולנדית ברוקלן, ונושא את השם הזה החל מן התקופה בה התיישבו בו ההולנדים הראשונים בתחילת המאה ה – 17, וקראו לאיזורים ביבשת החדשה על שם ערים שעזבו מאחוריהם במולדתם.

על אף שמבחינה מנהלתית ברוקלין היא שכונה השייכת לניו יורק, הרי שמבחינת גודלה ומספר תושביה היא בהחלט עיר לכל דבר, ונהנית ממידה לא מבוטלת של עצמאות. שטחה של ברוקלין הוא 251 קמ'ר, מתוכם 190 קמ'ר מצויים על פני היבשה והיתר שטחי מים. ברוקלין ממוקמת על חלקו המערבי של האי לונג איילנד ונמצאת מדרום מזרח למנהטן. היא מחוברת למנהטן על ידי שלושה גשרים גדולים, שהגדול והמפורסם שבהם הוא גשר ברוקלין.

מיקומו של המלון בלב בורו-פארק, הקהילה היהודית הגדולה בעולם ובקרבת המרכז המסחרי הידוע. כמו כן המלון במרחק הליכה לבתי כנסת רבים ולכל סוגי התחבורה הציבורית.

בורו פארק הינו ישוב חרדי בתוך העיר בברוקלין שבניו יורק. בעיר מתגוררים כיום למעלה ממאה אלף יהודים המנהלים אורח חיים חרדי. בעיר ישנו קהל גדול של יהודים הלומדים את תורת החסידות.

2.5 מיליון תושבים מתגוררים בברוקלין, והם מפוזרים בבשכונות שונות שבחלקן הגדול שומרות על צביון אתני ייחודי. למשל, שכונת בורו פארק מיושבת על ידי יהודים חרדים, שכונת בדפורד מיושבת בשחורים, האיטלקים מרוכזים בבנסונהרסט ואילו הסינים התיישבו להם בשכונת סנסט פארק. וויליאמסבורג מאוכלסת בהרבה יהודים אבל גם פורטוריקנים, פולנים, שחורים ואיטלקים, ובשכונת ביי רידג' מרוכזים הסקנדינבים.

השכונות הללו התפתחו במחצית הראשונה של המאה ה – 20 כאשר צאצאי המהגרים שהתגוררו בשכונות העוני של מנהטן התבססו מבחינה כלכלית והחליטו לצאת לפרברים כדי לשפר את תנאי מגוריהם. מטבע הדברים יוצאי לאום מסויים העדיפו להתחבר עם אנשים מאותו מוצא ולגור עמם בשכנות, וכך נוצרו הקהילות האתניות. בכל אחת מן השכונות יש מסעדות אתניות רבות ורבים מגיעים מחוץ לשכונה כדי לאכול בהן.

המוטו של ברוקלין הוא 'באחדות יש כוח', תרגום של פתגם הולנדי, והוא מופיע על חותם הרובע וחרוט על דגלו.

ההתיישבות היהודית בברוקלין התחילה בשנות ה – 30 של המאה ה – 19, וכיום היהודים מהווים כשליש מאוכלוסיית הרובע. היהודים לקחו חלק פעיל מאד בהתפתחות הרובע, ורבים מהם מחזיקים בו בתי עסק שונים. היהודים מרוכזים בעיקר בשכונות הברוקלינאיות הבאות: פלאטבוש, בורו פארק, וויליאמסבורג, ברייטון ביץ' וקראון הייטס. המרכז של חסידות חב'ד וחצרו של הרבי מלובביץ' נמצאים בברוקלין ומושכים אליהם המוני יהודים דתיים. ישראלים רבים מגיעים לביקורים משפחתיים ועסקיים בברוקלין, מאחר ומצוי בה ריכוז גדול של יורדים ישראלים. השיטוט בכמה מרחובותיה של ברוקלין יכול לגרום לכל אחד לחשוב שהוא מתהלך בשכונת מאה שערים בירושלים – גברי עוטי קפוטות שחורות ונשים מכוסות ראש, שלטי חנויות כשרות כתובים עברית ומוכרים תוצרת מהארץ, ויידיש מתובלת באנגלית או עברית צברית נשמעות מכל עבר.

בקצה הדרומי של ברוקלין נמצאת קוני איילנד – איזור בידור ושעשועים שידע בעבר ימים יפים יותר, אך גם כיום נוהרים רבים לחוף הים שלו, או לביקור באקווריום הענק של ניו יורק.

ברוקלין הצמיחה מתוכה כמה וכמה אישים מפורסמים המתגאים שמוצאם מן הרובע: וודי אלן, ברברה סטרייסנד, ג'ורג' גרשווין, נורמן מיילר, לנה הורן ועוד – כולם ברוקלינאים גאים.

מה יש לתייר לראות ולעשות בברוקלין? להלן מספר אתרים הראויים לביקור:
מוזיאון ברוקלין לאמנות, מוזיאון הילדים של ברוקלין, הגנים הבוטניים, מוזיאון התחבורה של ניו יורק, האקווריום של ניו יורק, קוני איילנד, פרוספקט פארק, האקדמיה למוסיקה של ברוקלין, טיילת ברוקלין הייטס, פארק השעשועים אסטרולנד, ועוד..

יש גישה אל תחבורה ציבורית בבאמצעות רכבת התחתית הנמצאת במרחק של רחוב אחד מהמלון, אשר נמצא במרחק של מייל אחד (1.6 קילומטר ) מן אוניברסיטת סיטי ( City ) של ניו יורק – ברוקלין. גן החיות שבפרוספקט פארק ( Prospect Park ) נמצא במרחק של 3 מייל ( 5 קילומטרים ) מן המלון, ונמל התעופה הבינלאומי ג'יי.אף.קיי. ( JFK ) נמצא במרחק של 13 מייל (20 קילומטרים )משם.

תאריכים ומחירים

חדר רגיל – 2 מיטות יחיד: $209

סופ"ש: $232

*** המחיר לאדם בחדר זוגי מותנה ברכישה של שני אנשים.